CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 18, 2011

K.A.M.I

Halo2...0ops!

Assalamualaikum W.B.T...(^_^)

Ok..saya disini datang menuntut janji..eceh..ceh..haha!ok2..for this post, i wanna let u alls know about my housemate..yes,housemate..merangkap kwn2,merangkap scandal2,merangkap partner2,merangkap family,merangkap classmate,merangkap..ok, too many merangkap..(actually,aku tak taw merangkap ape lagi..haha!) tak moh la mukaddimah panjang2..nanti sampai esok ceritera ni tak abes..huhu!

Inilah kami~~



Wan Khairunnisa Anith – we called her mummy..or dalam bahasa kedah “mok hang”.she’s from kedah..so,the “loghat” is there ok..hehe!she’s have a really cute voice..yes..so cute u know..macam suara kartoon..tapi,suara dia lagi cute..so,die xbuleh nk marah2..sebab bile die marah,die akan mendapat “ketawakan”dari kami..hehe!really good in cooking..dia lah “kapla” chef kami dirumah..huhu!



Ummi Mas Inda – she’s kind of talkative person..funny..yup,t0o funny..penghibur dikala dukalara..hehe!bile kene buli,ade je modal die untuk menjawab kembali..hehe!we always laugh because of her joke..spontaneous joke actually..huhu! she’s also kenalan lama dari politeknik sebelum ni..(^_^)



Nur Atiqa – ade yang kate kami kembar..kembar ke??huhu!tang mane la tu..hehe!tang name la kot..nk bezakan kitorg,senang je..she’s EQA..me IQA..hehehe!tapi,kalo mok hang panggil,cm ni “ka....”jd,kami akan toleh dengan serentak..haha!dak ni,bak kate sumone tu,so sweet la..hehe!manje..org perak..ate kome le..hehehe!the melatah one,die la..hehe!



Norsaiyidah – very quite person..tapi,diam die dengan orang yang die tak kenal la..hehe!kalau korang da kenal die,ish2..kitorang je la yang tau..hehe!chef nombor 2 dirumah..hehe!kat rumah ni ramai chef,jadi,i buleh rehat la..haha!cantik orangnye ni..tp,guys diluar sane,she’s already taken..so,tak de harapan la nak tackle die..huhuhu!



Jasniza – yang sorang ni,buat ape semuenye pantas..makan pantas,masak pantas,mengemas pantas,study pantas,segalenye pantas la..that’s why la kalo die mkn banyak mane pon tak gemuk2..cam dak hyperactive,ha..lebih kurang le tu..hehehe!suke menyengat dengan cubitan die tu..memang best kalo kene..hehe!ganas gak die ni..tapi,ganas2 die,mak andam kitorang ok..pandai make up,pandai bergaye n menggayekan kitorang gitu..huhu!salu buat muke stress tapi,tak stress pon..hehe!(jangan marah ye jas..hehe!)



Zahrah – ha..ini orang,very3 pengemas orangnye..aku pernah tengok dalam almari die baju tu cantik btol tersusun..kemas giler la weyh..aku ni pon xkemas cm tu..huhu!(haha!aku mengaku ok..)..tengok dalam kotak pulak,nota2 die pon cantik tersusun..hehe!manje ok budak ni..aku suke giler cari pasal ngan die..haha!tak tau la kenape kn..tp,seronok kaco die..hahaha!(aku tak jahat ok..nakal sket je..hehe!)..aku suke panggil die kakak cantik..hehe!ok,kakak cantik..jangan marah ha...nanti kene jual..huhuhu!

Conclusion : haha!conclusion bagai..haruslah..hehe!aku hepy with them..dengan mereka,aku tak pkir semue masalah yang aku ade..tapi korang,aku pesan awal2 ni..stay with them,make sure be someone that don’t have feeling at all..sebabnye mereka semue lebih kurang tak de perasaan..aku pun da jadi macam tu..cume,ditegaskan disini,hanye antare kami2 je boleh begitu,kalo orang luar tetibe sound direct n tak pernah nak pkir perasaan orang tempik kat kami ni,memang kami sentap la kn..haha!normal la..perempuan kan..hehehe!aku tinggal dengan mereka,macam2 aku belajar..care masakan yang berbeza,tidak berkira,semuenya baik hati..tak de yang kate belakang..(insyaAllah..)..aku suke tinggal dengan mereka..i love u all sangat2 la..aku harap hubungan kite ni dihindarkan dari sebarang salah faham and pergaduhan ok...and i hope this relationship will never end...amin~~

THIS ENTRY WAS WRITTEN BY ME,


and..lastly...the pictures of K.A.M.I :














0 comments: