CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 14, 2011

sungguh aku TERHARU....

Assalamualaikum w.b.t

Wahhh....berhabuk sungguh ini blog..da lame ku tak pulang ke rumahku ini..sangat dan sangat3 bersawang..(macam da bertahun tinggal...)hahaha!ok,kali ni aku ngaku..yg aku malas nk update blog..yes,i admit it..(baru nak ngaku..huhu!)terserlah sudah kemalasanku..huuuu! T.T

Long time no see me?so,u guys miss me or not?huhu!(macam artis..)haha!ok2,tergedix jap..haha..aku diam ade sebabnye juge ye..tp,tu sume kisah lalu..but now,i have my new life...with my family n my fwenz...aku bahagia bersama mereka..sangat3 bahagia..nak tahu ke sape dorg?aku akan ceritekn nanti..cume untuk post kali ni,aku nk share something..sharing is caring right?huhu!aku just nak bgtau yg aku sangat and TERsangat terharu..(Nampak tak macam mane aku terharu tu?(memang xnmpk..i know answer korg2..huhu!perasaan mana la buleh nampak ye dok..)perasaan hanye dapat dirase memalui rase,,rase yang ade didalam hati..hehe!ok,aku melalut da..haha!

Ha..ni ha..(ayat mcam nak ngadu..xbley bla aku ni..huhu!)ni..Bapak aku weyh..post sesuatu yang buatkan aku terharu sangat..and unbelievable la weyh..(eh,btol ke aku eja tu..layan je lah..asal ade bunyi..haha!)nk tgk2 tak ape yang abah i anta?wait ha..wait ha..



Ha..ini lah die...siyesly i was cried after i read this post...and suddenly i miss my dad damn much u know..bukan senang bapak aku nk say i love u ke syg muah3 ke..tetibe he post like this..mane tak nanges aku dibuatnye..dengan aku dok kt jb..jauh dr mereka ni...huwaaaaa,,tetibe rase nk balik umah..xpe2..sabar2..2 minggu je lg..tak lame pon..huhu!ok,cukup untuk post yang pertame pade pagi2 bute ni..next post aku akan menceritakan tentang housemate aku,one by one..ok, see ya..and take care u all..hehe!(^_^)

0 comments: