CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 7, 2011

khas untuk mak..(^_^)


Kali ini coretanku buat mak ku yg tersyg pule..sempena hari ibu..aku buat khas coretan ini untuk mak aku..harap mak aku bace la ye..(^_^)

Ehem..ehem..testing 1, 2, 3…ok..

Kehadapan bondaku yang tersayang,

Sempena hari ibu ini, aku ingin sampaikan

Ucapan dan sedikit coretan kepadamu,

“SELAMAT HARI IBU”



Separuh nyawa mak pertaruhkan untukku,

Segala jerih payah mak lakukan untuk membesarkanku,

Segala kudrat mak gunakan untuk melayan karenahku,

Segala pengorbanan yang telah mak lakukan untuk ku,

Tidak terbalas semua itu mak..

Walaupun ku hadiahkan mak segala hadiah yang mahal,

Semua itu tidak dapat membalas segala yang mak lakukan untukku..

Semua itu juga tidak dapat membalas segala pengorbanan mak untukku..

Aku hanya mampu mendoakan keselamatan,

kebahagiaan untuk mak dalam setiap doaku..

aku hanya mampu untuk buat yang terbaik dalam hidupku untuk mak..

aku telah berjanji dalam diriku sejak azali bahawa

aku tak akan pernah mengecewakan mak..

aku akan buat ape sahaja untuk mak gembira..

tapi, aku tahu..

semua itu belum cukup untuk aku membalas segala pengorbanan mak untukku..

seperti kata abahku..

”mak kau boleh jaga kau dari kecik sampai besar..tapi belum tentu kau dapat jaga mak kau macam mak kau jaga kau..”

Ya..aku mengaku..kata abahku itu ada betulnya..

Tapi, selagi nyawa dikandung badan, aku akan buat apa sahaja untuk mak..

Aku akan jadi anak yang terbaik untuk mereka..

Mak..terima kasih untuk segalanya..hari ibu tahun ni ika tak dekat dengan mak..

Jadi, ika update blog ika khas untuk mak..

Terima kasih mak…

TERIMA KASIH MAK…

IKA SAYANG MAK..


p/s : maaflah agak emotional sket hari ni..tp,ape yg aku tulis sumenye dtg dr hati aku..

kepade abahku, ape lagi abah..belanje la makan sate..hehehe!

0 comments: