CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 16, 2010

14/09/2010

jam 2:30 pm,aku bersame keluargeku menuju ke Tabung Haji..(pehal skema plak ayat ni..ad0i!!..haha)

ok,back to normal...sambung cite balek...yang aku maw st0ry ni sumenye yang terjadi in a whole day at 14/09/2010..family aku n aku pergi Tabung Haji,dalam pukul 2:30 pm,sampai kat Tabung Haji dalam pukul 3pm..umat manusie memang ramai la disitu..xpercaye?ni buktinye..nah.......(panjang sket harkatnye..hehe)



ha..xcaye lagi?nmpak x bezenye?aku &family aku menghabiskan mase di sane selame lebih kurang 2 jam..relax r baru 2 jam..huhuhu!sementare menunggu giliran aku ditabung haji ni,aku pegi bank islam utk meng'aktif'kan balek kad bank aku'..maklumlah,buat je kad bank,tp xde nak masukkan duet..memang pat0t la..huhuhu!nasib baik sempat lagi aku aktifkan balek kad 2..

suasane di bank islam...

**gambar diatas tidak ade kene mengene dengan ape2 & ape2..sekadar hiasan sahaja..=)

ok,continue...sampai je bank islam,aku mencari2 mane la nak ambik no giliran ni..ku mencari..ku mencari..apakah salahku..lalalalala..(dgn mengeluarkn suare yg merdu ni..haha)..nasib baek ade pakcik guard ni tolong aku..hehe!rupe2nye,nak ambik no gilirannye,tekan je dekat screen 2..(touch screen)..memang la aku xtaw..yang aku tau tekan button aje..hehe!ok,trima kasih kat pakcik 2..no giliran yang aku dapat?jeng3...hehe!baek punye..


ha...nampak x?"1111" @ dipanggil "4 palang"..hehehe!aku akn menuggu 10 0rang lg,barulah tibe giliran aku...erm..ok,settle sudah mslah kad bank aku..tetibe aku baru taw yang urusan TH pon buleh dibuat kt bank islam ni..naseb baek ade akak 2..(ade dlm gambar diatas..kebetulan..)akak 2 yang membantu aku pasal buke akaun TH ni..die ambikkan no giliran utk aku..(yea,kali ke2 kene menunggu)..akak 2 tolong fotostatkan ic..dan yang selebihnya aku kene tunggu giliran & selesaikan di kaunter..terima kasih..huhuhu!


aku kene tunggu lagi 10 orang juge..hehe!sabar menunggu......
akhirnye urusanku selesai..dan aku perlu menunggu bapeku pule utk selesaikan urusan beliau..bapeku perlu menunggu lagi 20 giliran mase 2..tp,dengan slambernye, beliau berjalan menuju ke kaunter yang kosong(xade customer la)..& pegawainye adalah seorang lelaki..beliau selesaikan urusannye disitu..dalam erti kate lain,bapak aku potong Q..aku mati2 la pk yang bapak aku 2 kenal dengan orang 2..rupenye x kenal pon..siap ley b'sembang2 lagi dengan pegawai 2..adoi!huhuhu...

dalam jam 5:30 pm,kami pulang..bukan kerumah,tp ke JJ..dalam erti kate lain,Jaya Jusco..hehe!pegi beli seluar track utk aku 1,bapak aku 1..mak aku nak belikan untuk adik2 aku,tp aku & bapak aku plak yang sibuk2 memilih..heheh!trime kasih mak..sayang mak!

=>>kesimpulannye : aku rase macam mase aku pada 14/09/2010 banyak dihabiskan di bangunan TH..(padahal 2 jam aje..haha)

kesian,
kasih diterime.........

0 comments: