CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, September 11, 2010

hari raya........


SELAMAT HARI RAYA..

MAAF ZAHIR & BATIN...

sempene raye ni..firstly,Alhamdulillah..aku masih dipanjangkan umur untuk menyambutnye..bulan ramadhan selame sebulan terlalu cepat berlalu..xterase pon macam kite puase sebulan..mase..memang akn terus berjalan...erm,sambutan raye agak sederhana tapi meriah..walaupun tak semue sedare mare yang ade..maklumlah..3 family beraye di muar..

untuk raye tahun ni,aku xpect yang aku takkan dapat la wet raye kan..(maklumlah orang da keje)..hehe!tp,sebaliknye yang berlaku..aku still dapat wet raye..yeah!haha..(hepy gler..tp,c0ver sudeyh) dan disebabkan aku da keje,aku p0n perlu la bagi wet raye la kan..an?an?(penangan cite sifu n t0ngga la neyh!..ad0i!)huhu!untuk permulaan,aku bagi adik2ku & anak2 sdareku yang terdekat je la..kalo aku da kaye nanti,baru la ley bagi kt korang2 sume ye..hehe!

to be continue------->>>>>>>>>

p/s : kepada Muhammad Adam,
Al-Fatihah...buat nenek adam..
takziah dari saye diatas pemergian nenek kamu..semoge rohnye dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..amin..



0 comments: