CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 5, 2010

kuih-kuih raye-raye..hehe

akhirnye....siap jgk kuih2 raya aku..hahaha!puas hati aku..yang lebih menggembirekan aku,aku dapat bagi ramai orang untuk merase dan macam biase,tukang2 complain itu harus ade..haha..

di0rang kate sedap..cume agak rangup..hehe!aku buat untuk orang yang giginye masih kuat..tp,don't worry..untuk yang gigi sudah makin berkurang ade gak kuihnye..hehe!

chocolate chip cookies

cornflakes honey + milo

biskut mama carries

biskut suji
(yg xde rupe suji tapi ade rase suji..haha)

biskut gajus
(kueh yang agak lembut & sedap..ramai yang memuji taw..hehe)

kelima-lima kueh ni aku tapaukan untuk kekasih hati yang jauh nun di perak sane..gune pos laju?oh!bukan...ape gune adik ipar ade kat sini kan?hehehe!aku kirim kat adik die je..kueh2 ni telah pon aku krimkan pada semalam hari..aku harap kueh2 tu selamat la sampai kepade abangnye..jangan hancus sudah..huhu!thanks ye dinie..

p/s : Dinie Aqwa => akk tengok muke kamu semalam,buat akak rindu kt abang kamu la..muke kamu serupe..cume kamu muke lagi comel sket la dari abang kamu tu..hehe!kueh yang akak bagi kamu tu kamu makan la dulu..yang untuk bawak balek umah kamu tu,jangan kamu telan jugak da le ye..akak percayekan kamu ok..

0 comments: