CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 26, 2010

keciwa ouh.....

hari ni aku mau cerita tentang manusie2 yang bekerja sebagai customer service..ala..yang kejenye layan customer la..bukan yang xbaik tu ok..ini yang baik punye..baik punyeee (bak kate dafi)..hehe..


ok..seriously,aku betol2 kecewe dengan orang yang handle problem aku semalam..semalam aku pegi la low yat tu beli charger lappyku..ade la sorang mamat 'ca ya nun alip' ni yang handle la..da aku nak tuka barang..ye la..baru dapat 2 hari da rosak balik..ape kes?ya..ade warranty..that's why aku pegi tuka..tapi..ni yang aku xpuas hati ni..(sabar ye kak)..ok..sabar..(sambil tarik nafas dalam2 n lepas sl0w2)..hmm..ok..die layan customer nak tak nak je..die campak sane..yang sane campak sini..aiyaa..ape hal?kami customer lu bikin kami macam tu ka?tak ade mesranye langsung..and when he become unfriendly,aku dengan 'automatic'nye jadi unfriendly juge..memang spoiled my mood btol..kite sebagai pekerje yang bahagian customer service ni,kene la layan customer leklok..kalau tak,macam mane bisnes nak maju?kan?kan?ok la..kite stop kat sini pasal ni..malas nak cite banyak2..merosakkan mood aku je pagi2 yang ceria ni..hehe!

ok..next time we'll continue with other story..harap2 yang happy2 je lepas ni..hopefully la..huhu..=)

p/s : kepada sesiape yang bekerje and always berhadapan dengan customer,kene selalu ceria k and layan customer tu baek2..manusie memang macam2 ragam..and customer p0n manusie jugakkan?so,happy always and keje elok2..hehe

0 comments: