CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 23, 2010

template baru...

ok..disebabkan adik aku da hari2 tanya aku..

"akak!ko tak nak tuka lay0ut ke?"

aku punye la terkejut..mane tak nye..die panggil aku cam nak gado je..aleh2 nak suruh aku tuka layout blog ni je..aku pon tanya die balik..

"untuk ape aku tuka?"(ade gaye nak gado x?..hehe..)

die jawab,"aku da boring la asek tengok layout yang same.."

ok..die ingat aku buat blog ni untuk die ape..huhuhu..ok3..malas nak gado..bile difikirkan balik,ade logiknye idea adik aku tu..aku pon tengok layout tu cam da boring semacam je..so,hari ni aku tuka layout..simple..n that is what i want..simple and so nice..ceyh!puji sendiri nampak..masuk la ko dalam bakul and angkat sendiri..huhu!jap2..cm ne nak angkat sendiri?boleh kah?hehe!gilo..

i hope you all will enjoy it!walaupun aku tak selalu update..bukan tak nak update k..tak berkesempatan..yela..semenjak abah aku da pandai ber'fb"king ni,mase aku dengan lappy aku telah berkurangan..(banyak la alasan ko!cakap je la malas..kan senang!)hehe..seriously,memang tak banyak mase..bukan malas k..erm..ok la..sampai disini sahaja..just nak bgtaw korang yang aku da tuka layout ni supaye korang tak de la mengantok sangat bile membace hal2 karut-marut,kelape parut aku ni kan..huhu!


~the end~

0 comments: