CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 12, 2010

story2 saje2..

lame nye la aku xupdate bl0g ni..bukan tak nak update tapi tak sempat..terlalu sibuk dengan keje..
banyak gile nak st0ry..tapi,byk cite da basi..hehe!tak pe..cite yang baru kuar dari oven pon ade jugak..masih panas..yang baru dipanaskan pon ade..(xfaham?aku pon xfaham..hehe!ape la story pon macam makanan gak ye..huhu)

ok firstly,takziah kepada keluarga mereka2 yang terlibat dalam kemalangan tempoh hari (10.10.10)..sungguh tragis..amat menyayat hati..aku tak sanggup nak tengok lame2 vidi nye..ngeri sangat..

secondly, result untuk kemasukan politeknik da keluar semalam..alhamdulillah..aku dapat..nun jauh di Pasir Gudang, Johor..nasib baek abah aku ok je..hehe!tapi,

*aku da tak boleh nak balik selalu..(huk..huk)(!_!)
*aku da tak boleh nak bawak barang banyak2 cam dulu (time kat poli sabak bernam)
*aku kene bajet minum air mineral coz..aku da tak boleh nak balik selalu & amek air mineral kat umah..huhu!

tapi jugak...

*aku akan dapat kawan baru
*kenal tempat baru
*dapat lecturer baru
*suasana baru
*pengalaman baru..
*pakwe baru?haha..tak de..insyaAllah still dengan yang lame..

=> nampaknye banyak yang positif dari negatif..that's mean aku boleh terima situasi ni..yes,I can!huhuhu!harap2 semuanya dalam keadaan baik2 sahaje..insyaAllah...amin..

ok..i wanna continue my work..disebabkan aku baik (baik la sangat..haha),aku curi2 le update bl0g ni kt office..haha!


~the end~

0 comments: