CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 25, 2010

rosak lagi...

ok..aku baru nak bersemangat update blog tiap2 hari (konon la..)..eh,bt0l la..bukan konon2..charger lappy wat hal lagi..ape lagi..ketension'an lah aku..wawawa..walaupun aku tak selalu gune lappy tu..kalo ade yang tak kene,mesti la aku risau..ye la lappy aku kan..then,aku dengan mengadenye2 mengadu le kat encik buah hati kesayangan aku tu..mule2 ingat nak ngade2 la kan..last2..dengan banggenye aku mencakapkan la ye ape yang si dia cakapkan kat aku..

encik buah hati : tu la..len kali kalo nak on lappy tu..(padehal die cakap laptop..die tak kate lappy p0n..huhu)..ok,smbg..kalo nak on laptop tu 24 hours,tanggal le batery tu..ni tak..charge 24 hours..mane la mendenye tak wat hal..n bla bla bla....

panjang lagi..malas aku nak taip..hehe!so,aku iyekan aje la..ha..kan?amek kau!kene tepek b'jela2 ngan encik buah hati kau tu..huhuhu!tak pe syg..i still love you..hehe!(^-^)

malam ni,kene pegi le low yat tu and tuka lagi..ade warranty..so,tuka je la..huhu!harap2 kali ni xrosak lagi la..harap la..(T__T)

ok..wanna continue my work..tadaa..

0 comments: